Translate

środa, 10 października 2012

Wsparcie...



Siostra wprowadziła rygor żywieniowy- nie jeść po 18:00 - po tym jak zobaczyła swoje zdjęcie paszportowo-kryminalne (nie znam nikogo, kto by dobrze na takim zdjęciu wyszedł).
Siostra stwierdziła, że jest gruba i to zdjęcie jej to uzmysłowiło. (Co druga dziewczyna dochodzi do takiego wniosku patrząc na swoje zdjęcia, ale nie zdradziłam jej tego sekretu :]) Moim skromnym zdaniem wygląda bardzo dobrze, ale kto by wierzył młodszej siostrze gdy reaguje tak:

Jestem gruba, wygląda tu jakbym miała trzy podbródki!

Biorę zdjęcie do ręki i już chciałam powiedzieć że jak zwykle mocno przesadza, niestety… nie byłam w stanie tego wypowiedzieć, gdy zobaczyłam jej minę na tym zdjęciu. Mina przyznaję wściekle ironicznego psa (przepraszam Cię kochana, ale nawet jak to piszę, to zanoszę się śmiechem i naprawdę się nie przejmuj, że zdjęcie to będziesz miała przez następne dziesięć lat w paszporcie. Zapewniłaś sobie moim zdaniem spokojne przejścia przez granicę :P)
Zanosząc się śmiechem upuściłam zdjęcie na mój kawałek tortu co wcale zdjęciu nie pomogło.
WSPARCIE!

Przekazuję zdjęcie dalej:

 Moja Przyjaciółka (Panna K.) łagodnie powiedziała, że wcale nie ma trzech podbródków, to tylko zmarszczki na szyi !?!
WSPARCIE!

Lecimy dalej, zdjęcie dostaje w swoje ręce moja teściowa:
- Wyglądasz naprawdę bardzo dobrze. No może bez okularów niewiele widzę, ale na pewno jest dobrze…
WSPARCIE!


Papers and elements: Nummy Buddies by Lauren Grier
Zdjęcia: M. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za pozostawienie kilku słów :)