Translate

piątek, 19 września 2014

Candy

Odkąd powstał ten blog było kilka okazji z powodu których chciałam przygotować candy. Jakoś ciągle brakowało mi czasu. Tak więc teraz, tak bez okazji, ogłaszam candy. Tak po prostu bo mam czas :D


A oto co mam do przekazania w dobre, kreatywne ręce :)






W zestawie są:

  • garść zawieszek różnych
  • klamerki
  • serwetki
  • papiery A4 perłowe/marmurkowe grubości 250 i 120
  • papiery ozdobne 30.5 x 30.5
  • kwiatki
  • tekturki - ramka duża i motylki 
  • cekiny przyklejane żelazkiem
  • szpilki
  • tasiemki
  • perełki
  • kwiatki pręciki
  • wykrojniki - torebka i samochód
  • foldery do embossingu

Zasady są proste :) Jeśli chcesz wziąć udział w zabawie to:

  1. podlinkuj swojego bloga za pomocą żabki na dole postu;
  2. umieść na swoim blogu, w poście lub na pasku bocznym banerek do candy wraz z linkiem do tego postu;
  3. udział może wziąć każdy, nie trzeba być obserwatorem bloga, choć jeśli komuś nowemu się u mnie spodoba, to proszę, rozgość się :);
  4. jeśli się tak przypadkiem zdarzy, że będzie więcej chętnych niż 50 to przygotuję dokładkę do zestawu - i tak samo dla każdej następnej 50... :P;
  5. zabawa trwa do 19 października do godziny 24:00;
  6. wyniki ogłoszę w oddzielnym poście

Dokładka z 13 października:



  • koronki
  • papiery 15x15
  • kwadratowe bazy do kartek z kopertami
  • serwetki do decoupage
  • kwiatki ręcznie robione przeze mnie :)





46 komentarzy:

  1. ojojojojo... ile cudeniek przygotowałaś ... miło że nieZapomnisz się z nami podzielić takim dobrem .... Trzymam kciuki za szczęśliwy przebieg losowania... Korzystając z wolnego czasu odpocznij , bo przeważnie potem jest wielki nawał pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie przyłączam się do zabawy - świetne przydasie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na słodkości zawsze chętnie się zapisuję :-))) Pędzę spełnić pozostałe warunki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja spróbuję szczęścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cudeńka rozdajesz:) Bardzo chętnie spróbuję swoich szans w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudne candy! Może tym razem dopisze mi szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam słodycze w każdej postaci- blogowej też!
    Pozdrawiam MontanA

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny powód aby zrobic candy! Urzekł mnie :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. 19 to moja szczęśliwa liczba mam nadzieję, że przyniesie mi szczęście i tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dołączam się, chociaż ja dopiero zaczynam raczkować w tej dziedzinie :) Ale "przydasie" się przydają, jak nie mnie, to paniom z bibliotecznych warsztatów twórczych, którym patronuję :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się do zabawy bo przydasie świetne a i blog ciekawy (więc zostanę :) ) pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż się zmartwiłam, że zaczynasz się pozbywac swoich przydasi;) Tyle wspaniałości przygotowałaś:)))pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie śliczności. :)
    Może tym razem los mi będzie sprzyjał. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam, Pięknie Tu u Ciebie . Z miłą chęcią przyłączam się do zabawy i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne candy - dołączam do chętnych :) Piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja z miłą chęcią zapisuję się na Twoje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pewnie, że się dopisuję. Banerek już jest u góry tez jestem:).

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne prezenty przygotowałaś.
    Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoich słodkościach.
    Niestety od pewnego czasu znowu nie mogę obserwować nowych blogów, pewnie za dużo już ich sobie zapisałam.
    Życzę powodzenia i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe przydasie! Nawet nie śmiem marzyć, że się uda ale szczęścia muszę spróbować. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie cudeńka :) U mnie w domu kreatywnych rączek nie brakuje więc z chęcią dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja również ustawiam się w kolejkę po te cudne cukiereczki.
    Pozdrawiam Dżej nej

    OdpowiedzUsuń
  22. Trafiłam do Ciebie przez przypadek, ale po obejrzeniu Twoich pięknych prac zostaje na dłużej! :) Naprawdę tworzysz małe dzieła sztuki :)
    Przydasie cudne więc skorzystam z okazji i dołączę do zabawy :)
    I zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Candy bardzo smakowite;) Zostaję u Ciebie bo zobaczyłam takie karteczki o jakich mi się nawet nie śniło:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ciekawe i ładne candy :) dopisuję sie również do obserwatorów bo warto obserwować i wracać do fajnych inspiracji :) Zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Do tej pory tylko cię podglądałam, teraz będę zaglądać z każdym nowym wpisem.
    Oczywiście zapisuję się :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Doskonale rozumie jak to jest nie miec czasu. Wspomagam dobroczynna akcje dopisaniem sie! :) Swietne Candy przygotowałaś. Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Och jakże podobają mi się te wszystkie przydasie! :))
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. kuszące candy, świetnie, że masz czas, a u mnie ostatnio go baaardzo mało na blogowanie;(( na szczęście nie na robienie kartek, Twój banerek już u mnie na http://odniedawna.blogspot.com/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Chętnie dołączę do zabawy, świetne przydasie :) Banerek już na blogu
    http://babaja-aga.blogspot.nl/, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Słodziutkie candy, i naprawdę fajny powód, aby je zorganizować :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ślicznie dziękuję za odwiedziny i za podpowiedź (gapa ze mnie, ale to z braku czasu ;(...) ;)no szczęście musi mi dopisać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To i ja dołączę do ogonka po słodkości, a może mi szczęście dopisze ;)
    Pozdrawiam i chętnie zostanę na dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. zapisuję się z wielką radością na Twoje candy, banerek tu
    http://edytamasasolna.blogspot.com/
    pozdrawiam Edyta

    OdpowiedzUsuń
  35. Hmmm super cukierski! z chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. I ja z miłą chęcią dołączam do kolejki:)
    Baner juz jest u mnie http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. ohhhh wspaniałe skarby przygotowałaś-bardzo chętnie dołączę do kolejki
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  38. Witam :) Spróbuje szczęścia chociaż z nim ostatnio kiepsko :) Cudowne nagrody :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale wodzisz na pokuszenie ;) Same cudowności ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Ustawiam sie w kolejce i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  41. Na końcu kolejki staję i marzyć o wygranej nie przestaję.Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  42. I ja dopisałam się do candy.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  43. takie zestawy lubię najbardziej, a te n to juz w ogóle na bogato. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za pozostawienie kilku słów :)