Translate

czwartek, 9 sierpnia 2012

Złe dobrego początki... czyli zmagania z techniką blogową!

No i zachciało mi się!
A ... założę sobie bloga!
Komu do głowy przychodzą takie myśli?!?
No dobra, wielu jest takich wariatów :] Tylko skąd mogłam wiedzieć że trzeba się przy tym tyle napracować? No proszę! Te wszystkie ustawienia, szablony i inne takie o których istnieniu nawet nie wiedziałam. A nawet nie chce mi się myśleć o tych, o których ciągle jeszcze nie wiem, a chyba powinnam :]
A ja tylko chciałam zapisać gdzieś te wszystkie dziwne rzeczy jakie robię, a które chciałabym aby nie zniknęły zaraz po stworzeniu.
Ale uwaga ... skoro ktoś to czyta to chyba jednak się udało uruchomić ten blog. Sporo potu i czasu mi to zajęło, ale jest. Alleluja :]

A to coś z niedalekiej przeszłości - zbyt krótki urlop.






Papers and elements: Chaos Lounge Jenni Rousseau
Alpha: Trixie Scraps Designs
Zdjęcia: M. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Pięknie dziękuję za pozostawienie kilku słów :)